Facebook

Katrijn Vanwynsberghe likes

Kookdagboek KatrijnKookdagboek Katrijn
Create your Like Badge
Print Friendly and PDF

woensdag 13 juli 2016

Verhuis

Lieve kooklezers,

omdat ik toe ben aan een iets grotere uitdaging en meteen dus ook een ruimere blog maak ik een overstap.

Jullie kunnen me vanaf vandaag vinden op http://www.kookdagboekkatrijn.be
Mijn eigen domeinnaam dus en een blog met veel meer mogelijkheden.

Je zal vanaf nu alle recepten ook vinden ingedeeld in categorieën. Dit maakt het voor jou nog eenvoudiger om terug te vinden waar je zin in hebt.

Ik hoop jullie allemaal opnieuw te ontmoeten op mijn nieuwe webstek. Voorlopig blijft de blog ook nog even hier staan tot iedereen heeft gemerkt dat ik van locatie ben veranderd. Hier zullen geen nieuwe recepten meer verschijnen.

Bedankt alvast om mee te overstap de maken.

Lieve kookgroetjes van Katrijn !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten